Prezent dla trzylatka



Nie wiem jakie są najlepsze prezenty dla trzylatka. Nie wiem co jest teraz trendy i modne na salonach. Ja przy przygotowywaniu listy prezentów dla starszaka kierowałam się jego upodobaniami. No i przede wszystkim zapytałam go co by chciał dostać.




No właśnie.. Na pytanie co by chciał dostać na urodziny odpowiedział, że chce...


.. TORT !!!




Tak, tak drogie mamy. Najbardziej mu zależało na torcie. Nie na drogich prezentach, wypasionych gadżetach, tablecie. Moje dziecko chciało dostać na urodziny tort.

W związku z tym, że bardzo urzekł mnie tym życzeniem urodzinowym postanowiłam zabrać go do cukierni, w której zawsze zamawiamy torty i ciasta. Na miejscu sam wybrał wygląd tortu- motywem przewodnim był Psi Patrol. Był bardzo dumny z siebie i nie mógł się doczekać odbioru tortu.



Oczywiście oprócz tortu dostał też "tradycyjne" prezenty. Staraliśmy się aby na liście prezentów znalazły się takie zabawki, których pragnął i będą one spełnieniem dziecięcych marzeń. Jednocześnie zabawki musiały być dostosowane do jego wieku.



Według mnie i mojego synka, trzylatkowi na urodziny można kupić:

Klocki LEGO DUPLO- można z nich godzinami tworzyć przeróżne budowle i pojazdy, a i rozpiętość cenowa jest spora, więc raczej są na kieszeń większości ludzi (jeśli chodzi o droższe zestawy to polecam zrobienie zrzutki przez osoby z rodziny, tak aby nikogo nadmiernie nie obciążać finansowo- my tak często robimy). A jeśli nie LEGO to każde inne klocki, z których dziecko lubi budować. Pamiętajcie- KLOCKÓW NIGDY ZA WIELE, bo przecież świetnie rozwijają motorykę i wyobraźnię dziecka.

Tablicę do pisania/rysowania- my ze względu na mały metraż zrezygnowaliśmy z dużej tablicy na stelażu na rzecz znikopisu. Do znikopisu dołączone oprócz długopisu są trzy stempelki w kształcie koła, kwadratu i trójkąta. Nasz starszak chętnie na nim rysuje i lubi gdy my mu rysujemy. A jeszcze chętniej wszystko zmazuje ;)

Instrumenty- to mogą być cymbałki, gitara, flet, bębenek, tamburyn... no co tam Waszemu dziecku w duszy gra. Jeśli chodzi o naszego trzylatka to on, od kiedy dwa lata temu, w żłobku, na rytmice zobaczył pana z gitarą, marzył żeby dostać gitarę. No i dostał ją na trzecie urodziny. Uwielbiam spełniać marzenia mojego synka (zachowując przy tym zdrowy rozsądek ;) ).

Namiot- są dostępne mniejsze i większe. Przeznaczone tylko do użytku w domu lub nadające się do ogrodu, na taras czy na balkon. Starszak dostał duży (nawet bardzo duży bo i ja mogę z nim tam siedzieć). Na razie stoi w jego pokoju,a le gdy tylko lato postanowi zagościć na stałe pewnie przeniesiemy go na balkon. A w namiocie leżymy, gramy na gitarze, czytamy książki, lepimy z ciastoliny lub się chowamy przed wilkami i niedźwiedziami;)



Jeśli potrzebujesz więcej pomysłów to proszę bardzo:
  • ciastolina PLAY-DOH,
  • zabawki do piasku,
  • zabawki do ogrodu (kosiarki, taczki, domki),
  • auta,
  • garaże/ zjeżdżalnie dla aut,
  • puzzle, 
  • książki (u nas akurat w tym roku książki były prezentem na Dzień Dziecka).



A jakie prezenty dostały Wasze dzieci na trzecie urodziny?





Spodobał Ci się ten post? 
Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz 
lub 
polubisz bloga na Facebooku    






Komentarze

  1. fajnie piszesz ! musisz być śmieszną mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam tylko nadzieję, że "śmieszną" znaczy fajną :)

      Usuń
  2. Mój maluch dostał motor elektryczny dla dzieci i był zachwycony! Do dzisiaj się z nim nie rozstaje i powtarza jak fajnie się bawi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz