Osiem miesięcy- oto co umiałem

 




Na dzień ukończenia ósmego miesiąca nasz maluch potrafił:



  • siedzieć samodzielnie, nie podpierając się rączkami;
  • w pozycji siedzącej sprawnie chwytał zabawki w rączki i wkładał je do buzi (choć zdarzało mu się czasem stracić przy tym równowagę i się przewrócić);
  • sprawnie poruszał się po mieszkaniu w pozycji na czworaka;
  • zaczął stawać w łóżeczku przy szczebelkach i przy naszym łóżku, zaliczając przy tym sporo upadków;
  • potrafił zrobić kilka kroczków wzdłuż łóżeczka lub łóżka, trzymając się go obiema rękoma; 
  • zaczął próbować bić brawo i pokazywać jaki jest duży;
  • zaczął sylabizować "ba-ba";
  • ładnie siedział w krzesełku do karmienia w pozycji pionowej;
  • zastąpiliśmy butelkę mleka w porze śniadaniowej kaszką podawaną na łyżeczce;
  • nadal spokojnie przesypiał noce od ok. 21 do 5 rano.





Metryczka:

wiek: 8 miesięcy
waga: 8kg
wzrost: 72cm
zęby: 4 sztuki (nareszcie komplet jedynek)







Spodobał Ci się ten post? 
Będzie mi miło gdy zostawisz komentarz 
lub 
polubisz bloga na Facebooku




Komentarze

  1. Szkoda ze tak rzadko sa tu notki , ale widze mze Synek super sie rozwija :)
    zakochana-kobietka.blog.onet.pl lub notatnik-o-dziecku.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, ze teraz będę mnie tu więcej :) Właśnie przygotowuję kolejne wpisy :)

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem soczewek kontaktowych. Niestety nie potrafię znaleźć dedykowanych soczewek dla mnie. Czy mogę je zamienić na dowolne inne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam dobrego psychologa dla dzieci w okolicach Torunia. Czy możecie mi kogoś polecić? Mój syn ma problemy z jadłowstrętem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Mój dzieciak za niedługo ma urodziny i zamierzam mu kupić coś ciekawego. Co powiecie na edukacyjne klocki dla dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis :) Widzę że synek świetnie się rozwija! Brawo :) Gdybyś szukała spacerówki dla niego to polecam ten artykuł https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/najlepsza-spacerowka Znajdziesz w nim najlepsze spacerówki i informacje na co zwrócić uwagę przy wyborze wózka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale! Małe dzieci są genialne i tak szybko rosną... Zanim się obejrzysz młody będzie biegał. Dlatego gdybyś szukała butów dla niego to polecam ten sklep https://butymodne.pl/trampki-dla-dzieci-c147745.html Znajdziesz tam trampki i inne buty dla dzieci w każdym wieku. To wysokiej jakości obuwie w bardzo dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz